פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  1. השכרת ציוד לאירועים - מהיכן להתחיל
  2. חתונה מעודכנת
  3. עיצוב חתונה - טיפים למתחתנים
  4. תכנון אירוע בתקופה קורונה
  5. השכרת ריהוט אלטרנטיבי
  6. השכרת שמשיות לאירועים
  7. השכרת פטריות חימום
  8. השכרת שולחנות וכסאות לאירועים
  9. השכרת מאווררים
  10. עיצוב אירועים - כיצד לגשת לזה ?
  11. בחירת מקום לאירוע
  12. השכרת ציוד לאירועים - איך כמה ומתי
  13. השכרת ציוד לאירועים בשרון
  14. השכרת במות לאירועים
  15. עיצוב אירוע בסגנון של שוק איכרים
  16. אירועים בסגנון יווני
  17. ארועים בסגנון עיצוב כפרי
  18. החלטנו להפיק את האירוע לבד – טיפים לעיצוב וריהוט
  19. ציוד לאירוע - איך לעשות את זה..
  20. עיצוב אירועים בחורף - כך תתכננו נכון את האירוע שלכם
  21. השכרת כסאות לאירועים
  22. השכרת ציוד לאירועים בהרצליה
  23. השכרת ריהוט לאירועים – עולם שלם של אפשרויות
  24. מחפשים ציוד להשכרה? כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני
  25. לגזור ולשמור: רשימת ציוד חובה להשכרה לאירוע
  26. 7 סגנונות עיצוב - להשכרת כיסאות לאירועים
  27. השכרת ציוד לאירועים במרכז
  28. השכרת ציוד - כי הריהוט עושה את האירוע
  29. השכרת ציוד למסיבות פרטיות
  30. השכרת ציוד לאירועים מחירים
  31. ריהוט לאירוע בעיצוב בוהמייני
  32. השכרת ריהוט לאירועים עם ילדים
  33. מדריך להשכרת שולחנות לאירועים
  34. השכרת ציוד לאירועים - שאלות ותשובות
  35. השכרת ציוד לאירועים: הטרנדים החמים ל- 2021
  36. לעבור את האירוע בשלום
  37. השכרת ציוד לאירועים קטנים
  38. ערב אינטימי מושלם - השכרת ציוד לאירוע
מאמרים

ריהוט לאירוע בעיצוב בוהמייני

 

עיצוב אירוע בוהמייני – הטרנד החם של הקיץ הקרוב


 


בשנה האחרונה כבש הסגנון הבוהמייני, הידוע גם כבוהו שיק, את עולם העיצוב בסערה והפך למראה הלוהט של התקופה. למרות שמדובר בסגנון עיצוב שמקורו בכלל בסבנטיז, הצליח המראה הבוהמייני להפוך לטרנד הנחשק והנכון של הרגע. הקונספט הזה מככב בכל החזיתות, מעיצוב פנים ועד אופנה וכמובן עיצוב אירועים. ואם מדברים על אירועים, מדובר בטרנד החם של הקיץ הקרוב.


ריהוט ועיצוב אירוע בוהמייני


אין ספק שקונספט העיצוב בסגנון הבוהמייני הטבעי כבש את עולם האירועים בשנה החולפת ואנו עתידים לראות אותו מתחזק בעונת האירועים הקרובה של שנת 2021. הסיבה לכך שהסגנון הפך לפופולארי כל כך בקרב הקהל הישראלי טמונה במראה המעוצב והשיקי ועם זאת הלא-פורמלי שלו, בדיוק בהתאם לקהל הישראלי. יתרון נוסף לסגנון הזה הוא שהינו ורסטילי במיוחד, כך שהוא מתאים למגוון אירועים ולקשת רחבה של גילאים.



מאפייני הסגנון והמוטיבים המרכזיים בעיצוב הבוהמייני


סוד הקסם של הסגנון מגיע מהאקלקטיות הרבה שלו, והוא משלב פריטים וחומרים מעולמות שונים שיוצרים תערובת ייחודית שאי אפשר להישאר אדישים אליה. כך תמצאו פריטים במראה טבעי כמו עץ גולמי ולא מעובד, גוונים טבעיים ושילוב של טקסטורות שונות ופריטי וינטג' רבים המוסיפים ניחוח מסתורי וקסום. בגזרת הטקסטיל, הסגנון משלב שימוש בבדים טבעיים כמו פשתן וכותנה, בגוונים טבעיים כמו שמנת, מוקה, קרם ואפור. אם תרצו להעז ולהוסיף תוספת צבע דומיננטית, ניתן לשלב גוון בולט כמו בורדו, ירוק זית, חמרה או חרדל – כל אחד מגוונים אלו ישתלב בהרמוניה עם פלטת הצבעים הקיימת. את מתחם הישיבה ניתן לעצב בשילוב אלמנטים במראה אותנטי שיקפיצו את האזור כולו, כמו ארגזי עץ, סלסלות קש וראטן, מפיות בד ונרות טבעיים.


זקוקים לתוספת צבע? אין בעיה! כיוון עיצובי נוסף לאירוע בסגנון הוא עשיר וצבעוני יותר, אשר עושה שילוב בטקסטורות ופריטים בולטים, כמו מפות שולחן מבד פיפטה משובץ, פרחי העונה צבעוניים כקישוט שולחן מרכזי, לצד כלי נחושת ופמוטי פיוטר או זהב.


כשמדובר באירוע ערב, מומלץ להוסיף תאורה חגיגית של נורות פיות, קריסמס לייט ואף מקור אש טבעית כמו לפידים ועששיות, כל אלו הם אלמנטים שיאפשרו לכם לייצר אווירה קסומה.



 לאילו סוגי אירועים מתאים הקונספט הבוהמייני?


תקופת הקורונה הפכה את האירועים בחלל הפתוח לכורח המציאות. כיום כל אירוע נדרש להקפיד על שמירת מרחק וחל תחת מגבלת 20-30 אורחים. כפועל יוצא, חל ריבוי של אירועים משפחתיים, אשר התאימו את תכנון האירוע ואת כמות האורחים לרוח התקופה.


אם התחברתם לסגנון, רוב הסיכויים שתוכלו לאמץ אותו באירוע שלכם. הקונספט הבוהמייני המשוחרר והנינוח מתאים לכל סוג אירוע אינטימי בו תרצו לייצר אווירה בסגנון חופשי, קליל ובלתי מחייב. בין אם מדובר באירוע ערב הכולל התכנסות חברים בגינה, ארוחה משפחתית מורחבת הכוללת ילדים, אירוע בר / בת מצווה ייחודי באוויר הפתוח, חתונה מצומצמת לאורחים קרובים ועוד. בנוסף ניתן לייצר מתחם משני אשר מהווה אזור אלטרנטיבי המיועד לקהל צעיר, בתוך אירוע גדול יותר. הסגנון גם מתאים לאירועים קלילים אך מהנים במיוחד, כמו אירוע פיקניק ביתי בשיק כפרי. באירוע מסוג זה ניתן לייצר מתחם ישיבה נמוך, אשר עוצב בשיק אלגנטי בשילוב מוטיבים כפריים, כמו עץ חשוף ושימוש נרחב בטקסטיל. בנוסף, ניתן לייצר אזור ישיבה נמוכה סביב שולחן אבירים ארוך סביבו מתוכננים מקומות ישיבה מעורבים כמו מזרנים, כריות, שרפרפים וכד'. מדובר באירוע חוויתי, אשר בזכות חשיבה שיוצאת מהקופסא, הופך לבלתי נשכח.