פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  1. השכרת ציוד לאירועים - מהיכן להתחיל
  2. חתונה מעודכנת
  3. עיצוב חתונה - טיפים למתחתנים
  4. תכנון אירוע בתקופה קורונה
  5. השכרת ריהוט אלטרנטיבי
  6. השכרת שמשיות לאירועים
  7. השכרת פטריות חימום
  8. השכרת שולחנות וכסאות לאירועים
  9. השכרת מאווררים
  10. עיצוב אירועים - כיצד לגשת לזה ?
  11. בחירת מקום לאירוע
  12. השכרת ציוד לאירועים - איך כמה ומתי
  13. השכרת ציוד לאירועים בשרון
  14. השכרת במות לאירועים
  15. עיצוב אירוע בסגנון של שוק איכרים
  16. אירועים בסגנון יווני
  17. ארועים בסגנון עיצוב כפרי
  18. החלטנו להפיק את האירוע לבד – טיפים לעיצוב וריהוט
  19. ציוד לאירוע - איך לעשות את זה..
  20. עיצוב אירועים בחורף - כך תתכננו נכון את האירוע שלכם
  21. השכרת כסאות לאירועים
  22. השכרת ציוד לאירועים בהרצליה
  23. השכרת ריהוט לאירועים – עולם שלם של אפשרויות
  24. מחפשים ציוד להשכרה? כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני
  25. לגזור ולשמור: רשימת ציוד חובה להשכרה לאירוע
  26. 7 סגנונות עיצוב - להשכרת כיסאות לאירועים
  27. השכרת ציוד לאירועים במרכז
  28. השכרת ציוד - כי הריהוט עושה את האירוע
  29. השכרת ציוד למסיבות פרטיות
  30. השכרת ציוד לאירועים מחירים
  31. ריהוט לאירוע בעיצוב בוהמייני
  32. השכרת ריהוט לאירועים עם ילדים
  33. מדריך להשכרת שולחנות לאירועים
  34. השכרת ציוד לאירועים - שאלות ותשובות
  35. השכרת ציוד לאירועים: הטרנדים החמים ל- 2021
  36. לעבור את האירוע בשלום
  37. השכרת ציוד לאירועים קטנים
  38. ערב אינטימי מושלם - השכרת ציוד לאירוע
מאמרים

השכרת ציוד לאירועים קטנים

 

השכרת ציוד לאירועים קטנים                                                                                      


מי לא אוהב לשמוח עם חברים ובני משפחה, אלו הרגעים הבלתי נשכחים עם הקרובים לנו, וכך נמצא סיבה למסיבה לחגוג כל מאורע ולשמח. לצד חתונות ואירועים עסקיים, אירועים משפחתיים קטנים הם הנפוצים ביותר בישראל, ימי הולדת, מסיבות קטנות, אירוח חברים ממקום העבודה ועד ארוחות חג משפחתיות. משפחה ישראלית סטנדרטית עורכת ומארחת כ 3-4 אירועים קטנים בשנה אם בבית הפרטי במסעדה או במקום מסודר לאירועים


 


התארגנות והכנות לאירועים קטנים


בבואנו להגדיר אירוע קטן, ובהשוואה לאירועים רבי קהל, ניתן להתכנס לאירוע בו מוזמנים כ 20-100 איש, אולם חשוב להבין כי ההכנות והליך הפקת אירוע קטן דומה מאוד בהשוואה לאירוע רב מוזמנים של 300 איש ויותר. סדר הפעולות לביצוע ומכלול הספקים להם נידרש דומה מאוד גם לאירוע גדול, ויש והזמין את האורחים, להכין תפריט של כיבוד או ארוחה מלאה, עלינו לעצב ולהכין את חלל האירוע שאינו מורגל לכמות ולו קטנה של אורחים. אחת המשימות העיקריות היא תכנון הישיבה והריהוט לאירוע, סעיף זה כרוך בציוד ופרטי ריהוט לאירועים שלא בנמצא בבית טיפוסי. כאן מומלץ לפנות לחברה להשכרת ציוד לאירועים קטנים שתסיר מכם את הלחץ של תכנון הישיבה, סידור הריהוט וקיפולו עם סיום האירוע. במקום לרוץ ולרכוש ריהוט, או לחילופין להתחיל להלוות מהשכנים והקרובים לנו, בהשכרת ריהוט יעשו לנו את העבודה הפיזית הקשה, של הובלה, סבלות לבית וממנו וכך נוכל להתפנות לטפל בנושאים השונים אותם אנו חייבים לבצע בעצמנו.


 


ציוד מומלץ להשכרה לאירועים קטנים


ראשית נערוך רשימת מוזמנים צפויה, מאחר וכמות המוזמנים תכוון אותנו כיצד תתוכנן הישיבה באירוע, לאחר מיכן נבחר את מיקום והשטח המוקצה לאירוע. במידה והשטח קטן כדאי לחשוב על ישיבת אירוע קוקטייל, של שולחנות בר עם כסאות בר, או אירוע בסגנון בית קפה, בו השולחנות קטנים וצורכים שטח מצומצם. כאשר אין בעיה של מקום ניתן יהיה להושיב את האורחים בשולחנות גדולים, עגולים או אבירים ארוכים שצורכים שטח גדול יותר. נושא חשוב הוא עונתיות האירוע ומזג האוויר, באירועי חורף יתכן ונזדקק לאוהל או סככות נגד הגשם ואף לתנורים ומחממים לחוץ, ובאירועי קיץ חם יש לקחת בחשבון יצירת צל באמצעות רשתות צל או שמשיות וכן לקרר את השטח ע"י מצננים ומאווררים. ברונן הוכמן ציוד לאירועים אנו מתמחים בארגון אירועים קטנים. אצלנו הייעוץ לתכנון הוא ללא תשלום כמובן, במחסני החברה מגוון עצום של ציוד וקולקציות ריהוט לאירועים קטנים, כסאות ושולחנות, פינות ישיבה אלטרנטיביות, ריהוט לקבלת פנים, מזנוני הגשה לבופה מבני בר לשתייה, תאורה ועוד.



יתרונות להשכרת ציוד לאירועים קטנים


 


חברה להשכרת ציוד מקצועית, עם ניסיון עשיר תדע לייעץ ולכוון, ולהתאים את רשימת הציוד הנדרשת בהתאם לצרכים המדויקים שלכם, מבלי לרכוש פריטים או כמויות עודפות והכך לחסוך הוצאות מיותרות.


 


בפנייה להשכרת ציוד גם באירועים קטנים תזכו להשתמש בציוד חדיש ומעודכן, המיועד לאירוע, ובכך תמנע משימוש בציוד מיושן שקיים בבית או אצל השכנים, כך האירוע יראה טוב יותר ואף בטיחותי יותר.


 


הזמן הוא מוטיב חשוב בהכנות הכלליות, והשכרת ציוד לאירועים תחסוך לנו זמן חשוב ותוריד מאתנו לחץ לפני אירוע בו אנו צריכים להיות שלוים ושמחים עם האורחים.


אם חשבתם לרכוש ציוד וריהוט, שישאר בבית אולי גם לאירוע הבא, השכרת הציוד תחסוך הוצאות ועלויות רבות. אם אנו לא כאלה המארחים בבית כל שבת, כדאי להשכיר את הציוד, זה עדיין יצא משתלם יותר.


 


בחברה להשכרת ציוד לאירועים קטנים נקבל את כל מכלול הצרכים במקום אחד ובמגוון סגנונות שיאפשרו לנו להתאים את העיצוב ונראות שאנו מחפשים. גם ריהוט לגינה ולחוץ, גם ריהוט המתאים לאירוע פנים, אירוע ערב אינטימי יוקרתי ועד אירוע לילדים יום הולדת או מסיבה משפחתית.


 


לסיכום, אל תהססו ותתפתו לעשות הכל בעצמכם, תחשבו על שלבי סיום האירוע, שהאורחים הלכו ונשארתם לבד לנקות, לאסוף הכל ולקפל ריהוט וציוד. תחסכו הוצאות וזמן יקר, ופנו לרונן הוכמן ציוד לאירועים, נשמח לשרתכם לאירוע מוצלח ואירוח בכייף. משרדי הוכמן בטל. 054-4423444.