מאמרים
עודכן ספטמבר 2020
"אנו זקוקים ליעוץ", אמרו בשיחה ערן ונעמה מרעננה, ולאחר יומיים הופיעו במשרדנו ברשפון לפגישה. אנו מארגנים אירוע משפחתי – מהיכן להתחיל ?
אז כדאי שנעשה סדר, ונבחן את הדרכים לביצוע אירוע באופן עצמאי.
מובן שלפני כניסה לפרויקט שכזה מומלץ להכיר את היתרונות והחסרונות החבויים בתהליך, הרי בסוף שאיפתנו לאירוע מוצלח ולאורחים שמחים ושבעי רצון.
"
ראשית, כשהבנו שעלינו לפנות זמן לפגישות, ארגון ולא מעט אדמיניסטרציה' אפשר להתחיל:
האם האירוע יתבצע בבית, בגינה ? או במקום מסודר לאירועים ?
האם נבחר את הקייטרינג / שף הבית או נצא למסע טעימות ונבחר את התפריט בעצמנו ?
כיצד נעצב את האירוע? באיזה קונספט נבחר?
האם נעצב אירוע קונבנציונלי בהגשה לשולחנות, במקרה זה נבחר ריהוט סטנדרטי של פריסת כסאות ושולחנות בסגנון המוכר, או שנבחר באירוע "מינגלינג", המכונה גם "צלחת – מזלג" בו הציוד והשכרת הריהוט לאירוע מינימליים.
לדוגמא: שילוב של ישיבת שולחנות וכסאות בר גבוהים, מתחמי ריהוט של שולחנות קפה קטנים, לצד פינות ישיבה אלטרנטיביות. בסגנון זה השכרת הציוד לאירוע קפדנית וחסכונית במקום (דבר המאפשר כמות אורחים גדולה יותר – על פני שטח מצומצם יחסית).
מומלץ ליצור מקומות ישיבה לחצי מכמות האורחים לפחות, והאוכל יוגש בסגנון בופה במזנונים סביב.
בבחירת אירוע בסגנון זה לחלק מהאורחים אין מקום ישיבה מסודר, מאחר והאירוע באופיו, לחברים ובני משפחה ומכרים, שמפטפטים, מסתובבים ולא מתיישבים מתחילת האירוע ועד סופו.
השכרת ציוד לאירועים בסגנון "מינגלינג", דורש מחשבה בחלוקה הפנימית שלו, אולם מקובל לחלק לשלוש משפחות ריהוט ביחס שווה:
שליש ריהוט בר, שליש בפינות ישיבת קפה ושליש בפינות ישיבה נמוכות (ספסלים/ספות וכו'). במידה וממוצע גילאי האורחים מבוגר יחסית, מקובל להגדיל את מקומות הישיבה בפינות קפה או אפילו לשלב 2-3 שולחנות גדולים עבור המבוגרים.
התפלגות מתאימה, שתעצב את החלל בצורה אופטימלית, תספק מענה מצוין למגוון גילאים של האורחים באירוע, ותביא להצלחתו..
אז קדימה.. אנו פה לשרותכם – צוות רונן הוכמן ציוד לאירועים ישמח ליעץ גם באירוע שלכם.
החלטנו להפיק את האירוע לבד – טיפים לעיצוב וריהוט
"אנו זקוקים ליעוץ", אמרו בשיחה ערן ונעמה מרעננה, ולאחר יומיים הופיעו במשרדנו ברשפון לפגישה. אנו מארגנים אירוע משפחתי – מהיכן להתחיל ?
אז כדאי שנעשה סדר, ונבחן את הדרכים לביצוע אירוע באופן עצמאי.
מובן שלפני כניסה לפרויקט שכזה מומלץ להכיר את היתרונות והחסרונות החבויים בתהליך, הרי בסוף שאיפתנו לאירוע מוצלח ולאורחים שמחים ושבעי רצון.
"
ראשית, כשהבנו שעלינו לפנות זמן לפגישות, ארגון ולא מעט אדמיניסטרציה' אפשר להתחיל:
האם האירוע יתבצע בבית, בגינה ? או במקום מסודר לאירועים ?
האם נבחר את הקייטרינג / שף הבית או נצא למסע טעימות ונבחר את התפריט בעצמנו ?
כיצד נעצב את האירוע? באיזה קונספט נבחר?
האם נעצב אירוע קונבנציונלי בהגשה לשולחנות, במקרה זה נבחר ריהוט סטנדרטי של פריסת כסאות ושולחנות בסגנון המוכר, או שנבחר באירוע "מינגלינג", המכונה גם "צלחת – מזלג" בו הציוד והשכרת הריהוט לאירוע מינימליים.
לדוגמא: שילוב של ישיבת שולחנות וכסאות בר גבוהים, מתחמי ריהוט של שולחנות קפה קטנים, לצד פינות ישיבה אלטרנטיביות. בסגנון זה השכרת הציוד לאירוע קפדנית וחסכונית במקום (דבר המאפשר כמות אורחים גדולה יותר – על פני שטח מצומצם יחסית).
מומלץ ליצור מקומות ישיבה לחצי מכמות האורחים לפחות, והאוכל יוגש בסגנון בופה במזנונים סביב.
בבחירת אירוע בסגנון זה לחלק מהאורחים אין מקום ישיבה מסודר, מאחר והאירוע באופיו, לחברים ובני משפחה ומכרים, שמפטפטים, מסתובבים ולא מתיישבים מתחילת האירוע ועד סופו.
השכרת ציוד לאירועים בסגנון "מינגלינג", דורש מחשבה בחלוקה הפנימית שלו, אולם מקובל לחלק לשלוש משפחות ריהוט ביחס שווה:
שליש ריהוט בר, שליש בפינות ישיבת קפה ושליש בפינות ישיבה נמוכות (ספסלים/ספות וכו'). במידה וממוצע גילאי האורחים מבוגר יחסית, מקובל להגדיל את מקומות הישיבה בפינות קפה או אפילו לשלב 2-3 שולחנות גדולים עבור המבוגרים.
התפלגות מתאימה, שתעצב את החלל בצורה אופטימלית, תספק מענה מצוין למגוון גילאים של האורחים באירוע, ותביא להצלחתו..
אז קדימה.. אנו פה לשרותכם – צוות רונן הוכמן ציוד לאירועים ישמח ליעץ גם באירוע שלכם.