מאמרים
ענף האירועים כולל עשרות חברות המציעות השכרת ציוד לאירועים. הדרך לאירוע מוצלח מתחילה בבחירת ספקים נכונה. לחברת רונן הוכמן ציוד לאירועים מוניטין עשיר ואלפי המלצות של לקוחות מרוצים מתחומים שונים, ביניהם לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים, קולגות בשוק האירועים מתחומי העיצוב, ההפקה, התאורה ועוד. החברה פועלת בשוק האירועים מזה 20 שנה ומחזיקה מחסנים ומתחם תצוגה הממוקמים בגוש דן. מאחורי המותג הוותיק עומד צוות עובדים מסור ומקצועי אשר מהווה אוטוריטה בתחום האירועים, מסייע ומייעץ משלב התכנון ועד לביצוע בשטח. צוות האירוע כולל עובדי הקמה ולוגיסטיקה אשר יספקו ויעצבו את הריהוט באירוע בדיוק כפי שחלמתם.
בכדי לייעל את הפנייה הראשונית אלינו ולספק לכם פרטים ראשוניים, אנו מזמינים אתכם לעיין בתשובות לשאלות נפוצות ולקבל מידע שיועיל לכם בתחילת התהליך.
משרדי החברה והמתחם הלוגיסטי ממוקמים בסמוך למושב רשפון שבשרון. ההגעה קלה ונוחה, להוראות הגעה אתם מוזמנים לחפש אותנו בוויז: השכרת ציוד רונן הוכמן או באמצעות גוגל מפות – רונן הוכמן ציוד לאירועים.
שעות פעילות המשרד:
ימים א'-ה' מ 07:30-18:00
ימי ו' מ 07:30-13:00
צוות לוגיסטי יעמוד לרשותכם בכל נושא, גם בשעות חריגות במס' נייד: 053-4423444.
בשלב הראשוני נבקשכם להעביר פנייה מסודרת באמצעות המייל ronen@ronenh.co.il, או באמצעות חיוג למשרד בטלפון 09-9557523. מומלץ להעביר פנייה מפורטת הכוללת כמה שיותר פרטים על האירוע, אשר יאפשרו לנו לסייע באופן היעיל ביותר. יש לציין בפנייה:
שם מלא, מיקום האירוע, תאריך צפוי ומפרט ציוד נדרש ככל הניתן. אנו ממליצים לכם לעיין בקטלוג האתר, ולפרט באם יש קולקציות ריהוט נבחרות שתרצו לשלב באירוע. במידה ולא מצאתם את מבוקשכם, תוכלו להעביר פנייה כללית עם תיאור של אופי האירוע, סוג הקהל מבוגרים /ילדים, קונספט ורעיון עיצובי – אם יש. מכאן אתם יכולים להיות רגועים, אנו נדע כיצד להמשיך.
במחסנים שלנו קיים מלאי גדול של הפריטים המוצגים בקטלוג. עקרונית לא קיימת מגבלה של מינימום מוצרים להזמנה, אולם הזמנות בכמויות קטנות יסופקו בהובלה עצמית. הזמנות בהן כמויות הציוד מאפשרות אספקה במשאית, נשמח לספק באמצעות שרותי ההובלה שלנו עד למקום האירוע.
לא קיימת מגבלת זמנים לביצוע הזמנה ובמקרים רבים אף ניתן להזמין ציוד להשכרה מהיום למחר. אולם מאחר ואישור הזמנה כרוך בהמצאות הפריטים במלאי, מומלץ לתכנן ולשריין את פרטי ההזמנה מוקדם ככל הניתן. בסופי שבוע, חגי ישראל ובעונות השיא : אפריל-יוני / ספטמבר-נובמבר, מומלץ מאוד לבצע הזמנה מוקדמת. כך מלא המלאי יהיה זמין עבורכם ונוכל לספק כל פריט שבחרתם, גדול כקטן.
במרכז הלוגיסטי שמפעילה החברה תמצאו עשרות קולקציות ריהוט המספקות מענה לכלל סגנונות האירועים המובילים, בעיצובים מגוונים. אנו משכירים את כלל הפריטים הנלווים, הנדרשים להקמת אירוע: פתרונות חימום וקירור, במות, אמצעי הצללה ותצוגה וכן מגוון עצום של פרטי דקורציה לכל סגנון ובעיצובים מרהיבים המתכתבים עם הטרנדים החמים.
במהלך כ-20 שנות פעילות בתחום השכרת הציוד לאירועים, זכינו להקים מאות אירועים מסוגים שונים. נשמח להעביר הלאה את הניסיון הרב שצברנו ולשתף אתכם, בכדי שגם אתם תוכלו ליהנות מאירוע מושלם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המשרד בכל נושא, מהתייעצות בהתאמת הריהוט לפי גיל האורחים ועד לעיצוב לפי סגנון האירוע, שילוב נכון של פרטי הריהוט לחלל וייעוץ לוגיסטי. ניתן ומומלץ להעביר תוכניות מקדימות של שטחי האירוע ואף תמונות מהחלל הנתון, אלו הם פרטים אשר יסייעו לצוות שלנו להתאים במדויק את הציוד לחללי האירוע.
ודאי. החברה מפעילה צוות מיומן של עובדי תפעול המספק מענה ופתרונות לכל נושא טכני ולוגיסטי, לרבות שירותי הקמה. הצוות הלוגיסטי אחראי לשינוע הציוד למקום האירוע, להקמה וסידור בשטח לפי תוכנית המזמין. בתום האירוע או לפי תאום מראש, יגיע הצוות לקפל ולהחזיר את החלל לקדמותו.
הציוד וכל פריט ריהוט שמושכר, נמצא באחריותו המלאה של השוכר, בעל האירוע ובאחריותו להחזיר את הציוד בשלמותו בתום האירוע. עם קבלת הציוד מומלץ לעבור על רשימת ההזמנה, ולוודא שהפריטים והכמויות שהוזמנו תואמות להזמנה המקורית. במקרה ונגרם נזק /שבר בר תיקון, יחויב השוכר בעלויות התיקון. ובמידה וקיים חוסר/אבדן ציוד, יחויב השוכר 50% מעלויות המוצר.
יש לציין כי מדובר במקרים נדירים, רוב רובו של הציוד העומד להשכרה הינו עמיד וחזק במיוחד, כך שאינו נפגע בקלות רבה.
לאחר חתימה על ההזמנה וביום אספקת הציוד יחויב המזמין בסכום ההזמנה וחשבונית מס תינתן עם אספקת הציוד או תישלח ללקוח במייל ע"פ בקשתו.
בהזמנות פרטיות ניתן לשלם בכל אפשרויות התשלום המקובלות: כרטיס אשראי או העברה בנקאית מראש, או במזומן במועד אספקת הציוד. החברה אינה מכבדת צ'קים סחירים להזמנת ציוד.
בהזמנות ציוד גדולות הכוללות ציוד מלא לאירוע, יתאפשר בחלק מהמקרים לבצע חיוב בתשלומים כל עוד הוסכם כך במועד ההזמנה.
בחגים ובחדשי שיא הביקוש, לעיתים יידרש תשלום מקדמה על מנת להבטיח מלאי ללקוח לתאריך המבוקש, לרוב כ 20-25% מערך ההזמנה.
החברה מספקת שירותי הובלה ולוגיסטיקה לשינוע כל פרטי השכרת הציוד לאירוע. אנו מחזיקים צי משאיות ובאפשרותנו לספק ריהוט וציוד לכל אירוע בכל רחבי הארץ.
עם זאת יש לקחת בחשבון, שכאשר מדובר בהזמנת ציוד לאירוע מצומצם לעיתים עלויות השינוע עלולות לייקר את סכום ההזמנה הכולל. לכן, במקרים אלו לקוחות רבים בוחרים להגיע למחסני חברת רונן הוכמן ברשפון בכדי לבצע איסוף עצמי. אם באפשרותכם להגיע עם רכב מסחרי/עגלה נגררת לאיסוף עצמי, אנו ממליצים לכם לעשות זאת וכך ולמזער את עלות ההזמנה.
במחסני חברת רונן הוכמן ציוד לאירועים מאות קולקציות של אלפי פריטים המוצעים להשכרה לאירועים. חלקם מאוחסנים מפורקים ומוכנים להשכרה, אך מרובם ניתן להתרשם והם ממוקמים באזור נגיש בקומת הקרקע.
אם תרצו לראות ולבחון את הציוד לאירוע שלכם מקרוב, נשמח לארח אתכם ולהציג בפניכם את הקולקציות הייחודיות שלנו, ניתן לתאם הגעה מראש מול המשרד.
השכרת ציוד לאירועים - שאלות ותשובות
בכדי לייעל את הפנייה הראשונית אלינו ולספק לכם פרטים ראשוניים, אנו מזמינים אתכם לעיין בתשובות לשאלות נפוצות ולקבל מידע שיועיל לכם בתחילת התהליך.
השכרת ציוד לאירועים – כל השאלות והתשובות:
היכן אתם ממוקמים?
משרדי החברה והמתחם הלוגיסטי ממוקמים בסמוך למושב רשפון שבשרון. ההגעה קלה ונוחה, להוראות הגעה אתם מוזמנים לחפש אותנו בוויז: השכרת ציוד רונן הוכמן או באמצעות גוגל מפות – רונן הוכמן ציוד לאירועים.
שעות פעילות המשרד:
ימים א'-ה' מ 07:30-18:00
ימי ו' מ 07:30-13:00
צוות לוגיסטי יעמוד לרשותכם בכל נושא, גם בשעות חריגות במס' נייד: 053-4423444.
מה נדרש בכדי לבצע הזמנה להשכרת ציוד?
בשלב הראשוני נבקשכם להעביר פנייה מסודרת באמצעות המייל ronen@ronenh.co.il, או באמצעות חיוג למשרד בטלפון 09-9557523. מומלץ להעביר פנייה מפורטת הכוללת כמה שיותר פרטים על האירוע, אשר יאפשרו לנו לסייע באופן היעיל ביותר. יש לציין בפנייה:
שם מלא, מיקום האירוע, תאריך צפוי ומפרט ציוד נדרש ככל הניתן. אנו ממליצים לכם לעיין בקטלוג האתר, ולפרט באם יש קולקציות ריהוט נבחרות שתרצו לשלב באירוע. במידה ולא מצאתם את מבוקשכם, תוכלו להעביר פנייה כללית עם תיאור של אופי האירוע, סוג הקהל מבוגרים /ילדים, קונספט ורעיון עיצובי – אם יש. מכאן אתם יכולים להיות רגועים, אנו נדע כיצד להמשיך.
האם יש מינימום מוצרים להזמנה?
במחסנים שלנו קיים מלאי גדול של הפריטים המוצגים בקטלוג. עקרונית לא קיימת מגבלה של מינימום מוצרים להזמנה, אולם הזמנות בכמויות קטנות יסופקו בהובלה עצמית. הזמנות בהן כמויות הציוד מאפשרות אספקה במשאית, נשמח לספק באמצעות שרותי ההובלה שלנו עד למקום האירוע.
כמה זמן מראש עלי לבצע הזמנה?
לא קיימת מגבלת זמנים לביצוע הזמנה ובמקרים רבים אף ניתן להזמין ציוד להשכרה מהיום למחר. אולם מאחר ואישור הזמנה כרוך בהמצאות הפריטים במלאי, מומלץ לתכנן ולשריין את פרטי ההזמנה מוקדם ככל הניתן. בסופי שבוע, חגי ישראל ובעונות השיא : אפריל-יוני / ספטמבר-נובמבר, מומלץ מאוד לבצע הזמנה מוקדמת. כך מלא המלאי יהיה זמין עבורכם ונוכל לספק כל פריט שבחרתם, גדול כקטן.
מהם סוגי הפריטים והציוד המוצעים להשכרה?
במרכז הלוגיסטי שמפעילה החברה תמצאו עשרות קולקציות ריהוט המספקות מענה לכלל סגנונות האירועים המובילים, בעיצובים מגוונים. אנו משכירים את כלל הפריטים הנלווים, הנדרשים להקמת אירוע: פתרונות חימום וקירור, במות, אמצעי הצללה ותצוגה וכן מגוון עצום של פרטי דקורציה לכל סגנון ובעיצובים מרהיבים המתכתבים עם הטרנדים החמים.
האם אוכל לקבל ייעוץ בתכנון האירוע?
במהלך כ-20 שנות פעילות בתחום השכרת הציוד לאירועים, זכינו להקים מאות אירועים מסוגים שונים. נשמח להעביר הלאה את הניסיון הרב שצברנו ולשתף אתכם, בכדי שגם אתם תוכלו ליהנות מאירוע מושלם. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המשרד בכל נושא, מהתייעצות בהתאמת הריהוט לפי גיל האורחים ועד לעיצוב לפי סגנון האירוע, שילוב נכון של פרטי הריהוט לחלל וייעוץ לוגיסטי. ניתן ומומלץ להעביר תוכניות מקדימות של שטחי האירוע ואף תמונות מהחלל הנתון, אלו הם פרטים אשר יסייעו לצוות שלנו להתאים במדויק את הציוד לחללי האירוע.
האם אתם מספקים שרותי הקמה, ובינוי לוגיסטי?
ודאי. החברה מפעילה צוות מיומן של עובדי תפעול המספק מענה ופתרונות לכל נושא טכני ולוגיסטי, לרבות שירותי הקמה. הצוות הלוגיסטי אחראי לשינוע הציוד למקום האירוע, להקמה וסידור בשטח לפי תוכנית המזמין. בתום האירוע או לפי תאום מראש, יגיע הצוות לקפל ולהחזיר את החלל לקדמותו.
האם הציוד המושכר באחריותי? מה קורה במקרה נזק או אובדן?
הציוד וכל פריט ריהוט שמושכר, נמצא באחריותו המלאה של השוכר, בעל האירוע ובאחריותו להחזיר את הציוד בשלמותו בתום האירוע. עם קבלת הציוד מומלץ לעבור על רשימת ההזמנה, ולוודא שהפריטים והכמויות שהוזמנו תואמות להזמנה המקורית. במקרה ונגרם נזק /שבר בר תיקון, יחויב השוכר בעלויות התיקון. ובמידה וקיים חוסר/אבדן ציוד, יחויב השוכר 50% מעלויות המוצר.
יש לציין כי מדובר במקרים נדירים, רוב רובו של הציוד העומד להשכרה הינו עמיד וחזק במיוחד, כך שאינו נפגע בקלות רבה.
מה הם תנאי התשלום בהשכרת ציוד לאירוע?
לאחר חתימה על ההזמנה וביום אספקת הציוד יחויב המזמין בסכום ההזמנה וחשבונית מס תינתן עם אספקת הציוד או תישלח ללקוח במייל ע"פ בקשתו.
בהזמנות פרטיות ניתן לשלם בכל אפשרויות התשלום המקובלות: כרטיס אשראי או העברה בנקאית מראש, או במזומן במועד אספקת הציוד. החברה אינה מכבדת צ'קים סחירים להזמנת ציוד.
בהזמנות ציוד גדולות הכוללות ציוד מלא לאירוע, יתאפשר בחלק מהמקרים לבצע חיוב בתשלומים כל עוד הוסכם כך במועד ההזמנה.
בחגים ובחדשי שיא הביקוש, לעיתים יידרש תשלום מקדמה על מנת להבטיח מלאי ללקוח לתאריך המבוקש, לרוב כ 20-25% מערך ההזמנה.
האם יש הובלות להשכרת ציוד לאירוע קטן?
החברה מספקת שירותי הובלה ולוגיסטיקה לשינוע כל פרטי השכרת הציוד לאירוע. אנו מחזיקים צי משאיות ובאפשרותנו לספק ריהוט וציוד לכל אירוע בכל רחבי הארץ.
עם זאת יש לקחת בחשבון, שכאשר מדובר בהזמנת ציוד לאירוע מצומצם לעיתים עלויות השינוע עלולות לייקר את סכום ההזמנה הכולל. לכן, במקרים אלו לקוחות רבים בוחרים להגיע למחסני חברת רונן הוכמן ברשפון בכדי לבצע איסוף עצמי. אם באפשרותכם להגיע עם רכב מסחרי/עגלה נגררת לאיסוף עצמי, אנו ממליצים לכם לעשות זאת וכך ולמזער את עלות ההזמנה.
האם קיימת תצוגת ציוד להשכרה לאירוע במקום?
במחסני חברת רונן הוכמן ציוד לאירועים מאות קולקציות של אלפי פריטים המוצעים להשכרה לאירועים. חלקם מאוחסנים מפורקים ומוכנים להשכרה, אך מרובם ניתן להתרשם והם ממוקמים באזור נגיש בקומת הקרקע.
אם תרצו לראות ולבחון את הציוד לאירוע שלכם מקרוב, נשמח לארח אתכם ולהציג בפניכם את הקולקציות הייחודיות שלנו, ניתן לתאם הגעה מראש מול המשרד.